Jak funguje zákaznický panel

Jak to funguje Jak funguje zákaznický panel
1

Zákazník otevře
Reservo na vašem webu

Na webu máte umístěný odkaz nebo tlačítko s nápise „Rozvoz on-line“ a zákazník je po kliknutí na něj vyzván v aplikaci Reservo k zadání adresy.

2

Systém ověří, zda adresa leží ve
vámi nastavené zóně

Jako správce aplikace si můžete nastavit libovolný počet rozvozových zón. Pokud zákazníkem zadaná adresa leží v některé z nastavených zón (oblastí, pásem), zákazník může pokračovat v objednávce.

3

V naší aplikaci zákazník
vidí vaši nabídku a objedná

Vaše nabídka je zákazníkovi přehledně prezentovaná a zákazník jednoduše vkládá položky z vaší nabídky košíku. Nakonec objednávku odešle a čeká na vaše potvrzení.

4

Zákazník je informován o
aktuálním stavu své objednávky

V okamžiku potvrzení objednávky vaším personálem zasíláme automaticky e-mailem zákazníkovi potvrzení a souhrn objednávky. Při předání objednávky kurýrovi informujeme zákazníka SMS zprávou.

5

Zákazník obdrží dotazník
spokojenosti k vyplnění

Zpětná vazba od zákazníků je cenným ukazatelem kvality vašich služeb a případného prostoru pro zlepšení, ale špatně se získává. Aplikace Reservo to vyřeší za vás!

Chcete vyzkoušet Reservo? Ozvěte se nám

Reservo.cz s.r.o.

Vítězslava Nováka 425
539 73 Skuteč

IČ: 068 330 63
DIČ: CZ28829956

Registrace v oddílu C 41140
u Krajského soudu
v Hradci Králové

720 698 379